Podstawową zasadą Solution Box jest zadowolenie i zaufanie naszych klientów, które realizujemy poprzez spełnienie określonych wymagań i oczekiwań co do jakości oferowanych usług. W Solution Box zobowiązujemy się do systematycznego zaspokajania deklarowanych potrzeb swoich Partnerów, świadczenia wartości dodanej, dostarczania rozwiązań w uzgodnionych terminach i w najlepszej możliwej cenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogów regulacyjnych w Polsce. W Solution Box osiągamy powyższe poprzez:
- Wyznaczanie celów jakościowych w kontekście planowania biznesowego oraz ciągłego monitorowania, przeglądu i adaptacji parametrów i procesów z nimi związanych,
- Identyfikację i przydział wszelkich niezbędnych zasobów w celu zapewnienia nieprzerwanego, wydajnego i efektywnego działania,
- Utrzymywanie doskonałych i stabilnych relacji z Partnerami,
- Zapewnienie wysokiego stopnia zadowolenia personelu, zagwarantowanie profesjonalnego, bezpiecznego i zdrowego środowiska pracy,
- Nieustanne dążenie do ciągłego doskonalenia usług i procesów, co jest główną troską i filozofią każdego pracownika,
- Promowanie aktywnego udziału wszystkich pracowników zarówno we wdrażaniu, jak i doskonaleniu procesów z ostatecznym celem uczynienia jakości częścią kultury organizacji,
- Wykorzystywanie narzędzi do szybkiej i elastycznej komunikacji zarówno wewnątrz organizacji, jak i z naszymi partnerami oraz opinią publiczną,
- Zapobieganie błędom na każdym szczeblu funkcjonowania.
Kierownictwo Solution Box traktuje jakość relacji jako kluczowy czynnik dla utrzymania i przyciągania nowych klientów oraz zaistnienia na rynku, jako rzetelnej firmy w swojej dziedzinie. Obowiązkiem każdego pracownika jest zapewnienie jakości we wszystkich działaniach firmy. Z tego powodu istnieje zobowiązanie, aby wszyscy pracownicy w zależności od ich obowiązków pracowali i działali dowodowo zgodnie z ustalonymi zasadami. Procedury, które nie gwarantują realizacji celów, są natychmiast wstrzymywane przez osoby odpowiedzialne, przeprowadzane są analizy przyczyn i określane są niezbędne działania usprawniające. Obowiązkiem kierownictwa Solution Box jest zagwarantowanie stosowania Kodeksu Etyki, którego ostatecznym celem jest ciągły, stabilny rozwój działalności biznesowej Partnerów.